#1

OBK mødet 17. oktober 2024

Skrevet af Jan Lind d. 17. oktober 2024 21:30

20 mand på plankerne
Høkensås folkene er kommet hjem igen, svenskerne ville ikke beholde dem;
de havde haft en rigtig god tur, og bare en enkelt dag med regnvejr.
Det var da blevet til fisk, nøjagtig hvor mange, og hvem der fangede hvad, gik ikke op for mig,
men jeg forstod dog, at Paul havde haft en jætte stor en på krogen, men forfanget var kun dimensioneret til stalling, så ....
Arne har været omkring Vorgod, og fangede en laks på 50 cm, se billede under Fangstrapporter.
Peter har besøgt Torp P&T, og nappede en pæn fisk på 3 kg (powerbait), OK med fisk, men stedet lidt slidt.

D. 29.10 tager vi på P&T tur til Tusågård. Har du mulighed for det, så smut omkring klubben kl. ca. 8.15 (samkørsel).
Fiskestart kl. ca. 09.00 og omkring kl. 12, serveres grillpølser og lidt drikkeligt.
Jeg laver et specielt indlæg, hvor I kan melde jer til, så jeg ved sådan nogenlunde, hvor mange pølser mm., jeg skal tage med.

Der var også forslag om P&T tur til Volstrup; jae hvis vejret er til det, skulle vi da nok også kunne nå det i år.

Julefrokost 12. december kl. 12.
Jeg laver en tilmeldingsliste; det bliver en traditionel julefrokost, med sild, fiskefileter mm og ris a la m.
Da Søren og jeg ikke vil stå i køkkenet hele tiden, skal vi bruge lidt frivillige til de enkelte retter (opvarmning og servering).

Svar "OBK mødet 17. oktober 2024"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator