OBK mødet 03.04.25

Skrevet af Jan Lind d. 3. april 2025 15:43

23 mand i det skønneste vejr og bordet bugnede af den lækreste mad, som den snart 80 årige (Toppenberg) havde medbragt.
Også Buch fylder snart, men han er ‘kun’ fra 47.

Fangstrapporter:
Arne, flere var taget til Gudenåen (kommunestykket i Bjerringbro), dog uden det store lakseeventyr, men man så da fisk.

Viggo og jeg tog til Pinds Mølle P&T, for at checke stedet af; vi fangede hver 2 fisk; se i øvrigt yderligere beskrivelse i Forum;
vi snakkede med et par stykker fra Litauen, som havde udfyldt hele dagens kvote på 7 fisk; de præsenterede os for deres madding, som var en kombineret flue/spinner (sort), men sådan en fyr kender de ikke hos PH, som jeg besøgte efter mødet; jeg vil søge på nettet,
eller også må vi selv lave en.
På vejen hjem fra Pinds Mølle, tog jeg lige omkring Gudenåen, for dog lige at dyppe en kondomspinner; hilste på Arne, inden han drog mod nordvest.

Helge havde været omkring Mariager Fjord, dog uden at få noget med hjem.

Buch havde fået fri i mandags, så han besøgte Djursland, hele dagen; første sted han besøgte i en 4 timer, gav ikke noget, så han fandt et andet sted, hvor han fik 4 havørreder (1 over målet).

Buch med flere har været omkring Fiskbæk og Jordbro Mølle, for at checke broer, adgangsforhold mm.

Vi sluttede mødet med en Åkjær (fødselsdags/forårs) sang.

Svar "OBK mødet 03.04.25"

Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 

Opret forumtråd
© 2025 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator