OBK mødet 03.04.25
Skrevet af Jan Lind d. 3. april 2025 15:43
23 mand i det skønneste vejr og bordet bugnede af den lækreste mad, som den snart 80 årige (Toppenberg) havde medbragt.
Også Buch fylder snart, men han er ‘kun’ fra 47.
Fangstrapporter:
Arne, flere var taget til Gudenåen (kommunestykket i Bjerringbro), dog uden det store lakseeventyr, men man så da fisk.
Viggo og jeg tog til Pinds Mølle P&T, for at checke stedet af; vi fangede hver 2 fisk; se i øvrigt yderligere beskrivelse i Forum;
vi snakkede med et par stykker fra Litauen, som havde udfyldt hele dagens kvote på 7 fisk; de præsenterede os for deres madding, som var en kombineret flue/spinner (sort), men sådan en fyr kender de ikke hos PH, som jeg besøgte efter mødet; jeg vil søge på nettet,
eller også må vi selv lave en.
På vejen hjem fra Pinds Mølle, tog jeg lige omkring Gudenåen, for dog lige at dyppe en kondomspinner; hilste på Arne, inden han drog mod nordvest.
Helge havde været omkring Mariager Fjord, dog uden at få noget med hjem.
Buch havde fået fri i mandags, så han besøgte Djursland, hele dagen; første sted han besøgte i en 4 timer, gav ikke noget, så han fandt et andet sted, hvor han fik 4 havørreder (1 over målet).
Buch med flere har været omkring Fiskbæk og Jordbro Mølle, for at checke broer, adgangsforhold mm.
Vi sluttede mødet med en Åkjær (fødselsdags/forårs) sang.
Svar "OBK mødet 03.04.25"
Forum
Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.
Hold en god tone og en saglig debat.
Opret forumtråd