Nøgler til fordøren i Møllen
Skrevet af Jan Lind d. 20. januar 2025 14:41
Hej alle.
Jeg har været en tur omkring Møllen, for om muligt at finde ud af, hvad der er op og ned på problematikken med nøglen til fordøren.
Jeg var dog lige først omkring Kaj for at få hans nøglebundt, som var de nøgler, jeg selv havde brugt de sidste par år, uden problemer.
men ..
da jeg testede nøglerne, både Kajs og dem jeg havde som reserve, havde jeg de samme problemer, som vi havde i sidste uge (jeg kunne ikke låse op).
Jeg forsøgte i mange minutter, og pludselig lykkedes det, når jeg pressede nøglen så langt ind i nøglehullet, som muligt.
Jeg åbnede og låste fordøren, masser af gange, nu uden problemer.
Ok, så er det ‘bare’ det vi skal gøre lige nu, men problemet var jo ikke rigtig løst.
På vej hjem, traf jeg viceværten, og han har faktisk også haft de samme problemer, som også Jens Drengsgård har rapporteret, så enden på det hele bliver, at viceværten Lennart, tager låsecylinderen med til en låsesmed, og får den justeret (i denne uge), så nu må vi se hvordan det ser ud på torsdag.
I forlængelse af dette skriv, vil jeg ‘forsøge’ at finde ud af, hvor mange og hvem, der har nøgler og hvilke (vil lave en liste), for hvis vi på sigt skal have en helt ny låsecylinder med tilhørende nøgler, til fordøren, skal vi jo vide, hvem og hvor mange, ligesom vi vel burde inddrage nøgler, som ikke benyttes mere.
Svar "Nøgler til fordøren i Møllen"
Forum
Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.
Hold en god tone og en saglig debat.
Opret forumtråd