OBK mødet 16.01.25
Skrevet af Jan Lind d. 16. januar 2025 15:49
Hej alle, vi var i dag 17 mand, og lidt senere dukkede Vagn fra Stoholm op (ham der fanger mange havørreder / orm i Jordbro Mølle å) samt hans kone Mona, så dem blev der da også et rundstykke til. Vagn havde glemt flere ting, ved bestyrelsesmødet onsdag aften. Der var nu også andre ting, der blev ‘glemt’ den aften!!
Nå, men til det lidt mere alvorlige, nemlig fangstrapporter: Intet at rapportere.
På B-mødet, aftenen i forvejen, havde man da snakket om en ny leverandør af wienerbrød.
Husk GF 23. januar om aftenen.
Arne spurgte ind til, om der var ændret noget omkring engsøen ved Kølsen.
Og så har mange været ude for at studere gydebanker i ‘vore’ åer, og der har efter sigende været rigtig god aktivitet, mange steder.
Til almindelig information har vi stadig adgang til Karlos eng med skur, så det bliver spændende om vi i år både skal have kanonade i klubben, og pølser ved Karup å (1. marts).
Kør kun ned til åen, hvis du er sikker på ikke at sidde fast. Ellers parker oppe ved gården.
Nøgle til klubfordøren:
Den nøgle jeg havde adgang til, virker næsten ikke, og jeg brugte her til morgen ca. 10 minutter, inden det lykkedes.
Men det kunne være interessant, at vide hvem der har en nøgle til fordøren, og om den fungerer, så hvis I kommer forbi en af de kommende dage, så prøv lige, og giv mig besked
(evt mail janlind@mail.dk).
Jeg har nemlig været omkring låsesmeden på Randersvej i Overlund, og hvis vi har et generelt problem med, at låsecylinderen i fordøren, er ved at være slidt op, skal vi have en helt ny, og et vist antal ? nye nøgler. Det er den samme nøgle der bruges til køkkenet (der har JEG ikke problemer).
Jens Drengsgaard
19. januar 2025 11:53
Jeg har også oplevet et par gange at stå og ikke kunne låse op.
Svar "OBK mødet 16.01.25"
Forum
Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.
Hold en god tone og en saglig debat.
Opret forumtråd