OBK mødet 31.10.24
Skrevet af Jan Lind d. 31. oktober 2024 17:23
21 mand i dag, de fleste overlevende fra turen til Tusågård.
Fangstrapporter:
Put and Take til Tusågård, vi var 20 personer, og måtte erkende, da vi ankom, at mange andre havde fået den samme ide (fra resten af Jylland og Tyskland).
Nå men der er jo masser af plads, men de tidligt ankomne havde da vist snuppet alle fiskene, ja en undskyldning skal man jo finde.
Peter S og Jørgen B fangede begge (på spin/blink) en pæn stor fisk omkring de 2 kg (ca. 45 cm), og Arne havde en bette guldørred på flue, næsten straks, da vi var ankommet, men den smuttede, da den skulle nettes.
Til gengæld var der et par pæne pølser til alle ved 12-tiden (uden grill-starter er det vist en god ide, at starte grillen et par timer FØR spisetid), men på slaget begyndte grillen at vise tænder; det er vist det sædvanlige, at når vi er færdige med at spise, så er grillen først rigtig klar. Vi spiste 44 pølser.
Hvis nogen har en grill-starter (rør), som alligevel skal smides væk, så tænk lige på os;
jae hvis du også skulle have en aftjent kulgrill (bordmodel), så er vi da også aftagere.
I sidste referat berettede jeg, at Buch havde afsat hele sidste torsdag, i fiskeriets tegn; ham og Ravn tog til østkysten, bl.a. Fjellerup, uden det helt store held, bortset fra en tobis,
men så så de da hvordan sulerne, guffede tobis. Senere var han til foredrag, hvordan man gør og ikke gør, når man er ved kysten. Vi fik et lille uddrag.
Julefrokost; tilmeldingsseddel gik rundt, og Søren har sedlen med, de næste mødedage, indtil d. 28.11, hvor der er sidste tilmeldingsdag, men vi er da allerede over 20 tilmeldte.
Samtidig har jeg lavet en lille arbejdsliste, som jeg har med næste gang.
Søren og undertegnede har annonceret, at vi ønsker at trække os fra mange af de opgaver vi har i dag, med torsdagsmøderne og planlægning af fisketure.
Vil blive taget op igen, næste torsdag, som jo er 1. møde i måneden.
Svar "OBK mødet 31.10.24"
Forum
Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.
Hold en god tone og en saglig debat.
Opret forumtråd