Havfisketur fra Nr. Vorupør , mandag den 25. september 2023
Skrevet af Ole Peder Toppenberg d. 3. august 2023 13:58
Vi sejler ud kl ca 07 med skipper Thøge og hans ombyggede fiskekutter Mågen . Se nærmere om båd og skipper på hjemmesiden : www.maagen.com
Der er bindende tilmelding og betaling 850,- kr pr. person, via mobil pay til mig på mob. nr 60621634 inden og senest fredag den 11. august 2023.
Ved skippers aflysning, returneres det indbetalte beløb.
Vær opmærksom på , at der efterfølgende kan blive en mulig tur på havet. Dette er dog med en ny bindende tilmelding og betaling !
GENERELT
Hvis man selv efter en bindende tilmelding bliver forhindret i at deltage , kan man selv prøve at skaffe en anden deltager.
Havfisketure kræver alt efter vejrliget ( strøm og vind ) noget kraftigt grej og med pirke på ca 500 gram .
Kørsel aftales selv blandt blandt de tilmeldte ! Jeg vil dog gerne koordinere .
Tilmelding efter " først til mølle " max 12 deltager .
Håber at en frisk havtur har jeres interesse , kontakt mig gerne for nærmere info !
Knæk og Bræk
Peder
Peder Toppenberg , Provstestien 3, 8800 Viborg . Mob nr 60621634 , Mail : dahltoppen@gmail.com
Jørgen Buch
3. august 2023 20:01
Min svoger og jeg vil gerne med
Johnny
5. august 2023 13:39
jeg vil gerne med
Ole Peder Toppenberg
5. august 2023 20:01
Til orientering er der nu 7 "havfiskere"der er har meldt sig ! Dejligt !
Der er stadig ledige pladser . På kutteren er der plads til max 12 lystfiskere , hvis vi fylde helt giver skipperen en rabat 50,- kr pr person .
Jørgen Buch
5. august 2023 20:35
Kan man leje fiskegrej ombord, og hvad koster det ?
Vi og besætningen kan jo sagtens nå at instruere lidt, hvis der er begyndere med på turen.
Ole Peder Toppenberg
6. august 2023 10:19
Hej Jørgen !
Jeg undersøger sagen snarest muligt dvs at Skipper Thøge er på havet i dag og jeg kan først få kontakt med ham i morgen mandag . God ide Jørgen med lidt fiske instruktion med videre til evt " ikke så erfarne havfiskere "
Jens Drengsgaard
6. august 2023 19:16
Kan man få fileteret ombord eller når vi kommer i land?
Jørgen Buch
6. august 2023 22:07
Hej Jens
Ja, vi får håndskåret filetter i et fiskehus i havnen. Det koster 12 kroner pr kg færdig filet, men er rigtig fint arbejde - langt bedre end fabrikken i Hanstholm.
Jens Drengsgaard
6. august 2023 22:26
Jeg vil gerne med
Ole Peder Toppenberg
7. august 2023 18:49
Talt med skipper Thøge !
Ombord på kutteren er der til udlejning ca 10 sæt egnet pilke grej ( pilkestang med hjul ) leje pris 150,- kr pr sæt .
Videre sælger sælger skipper egnet sæt endegrej ( pirk og forfang med to ophængere ) til 60, - kr pr sæt .
Til orientering er der er der nu 9 tilmeldte !
ellers :
Kontakt mig endelig hvis i har afklarende spørgsmål !
Henrik J. Poulsen
8. august 2023 08:09
Hej Peder
Jeg vil gerne deltage i havfisketur d. 25/9.
Krydser fingre for godt vejr.
Bjarne Heilskov
8. august 2023 13:20
Vil gerne deltage.
Bjarne
Ole Peder Toppenberg
8. august 2023 22:01
Til orientering kan jeg oplyse , at denne havtur er åben for alle altså medlemmer og ikke medlemmer ! Beklager at jeg ikke fik skrevet det tidligere !
Håber at at få de sidste tilmeldinger , så jeg kan hyre hele kutteren med Skipper Thøge ,
Mangler der deltagere, kan skipper gerne supplere til max antal.
Ole Peder Toppenberg
12. august 2023 13:43
Til orientering !
Så er der fuld besætning til Havturen den 25. Sep med det gode skib Mågen og skipper Thøge !
Hele skibet er nu hyret og vi Beder bare guderne om godt vejr !
På gensyn !
Peder
Svar "Havfisketur fra Nr. Vorupør , mandag den 25. september 2023"
Forum
Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.
Hold en god tone og en saglig debat.
Opret forumtråd